Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Adamów
Menu góra
Strona startowa Dostępność Koordynator do spraw dostępności
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Koordynator do spraw dostępności, bieżące, menu 105 - BIP - Urząd Gminy Adamów”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Koordynator do spraw dostępności

Data wytworzenia 2023-02-07, ostatniej modyfikacji 2024-01-31 11:07

Informacja

Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) poprzez Zarządzenie Nr 26/2023 WÓJTA GMINY ADAMÓW z dnia 01 lutego 2023 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora oraz Zespołu roboczego do spraw dostępności w Gminie Adamów wyznaczono: Panią Karolinę Nowotarską - inspektora ds. inwestycji i grupy gospodarczej do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności w Gminie
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.