Konsultacje społeczne
OBWIESZCZENIE
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych projektu
Gminnego Programu Rewitalizacji gminy Adamów do 2030 r.
Na podstawie art. 6 ust. 1, 2,3, 4, 5,6, 7 oraz w związku z art. 17 ust. 2 pkt. 3) ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 485 z późn. zm.) w związku z art. 5a ust. 1, art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) zawiadamiam, że w dniach od 3 listopada do 4 grudnia 2023 r. zostaną przeprowadzone konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Adamów do 2030 r.
Konsultacje mają na celu zapewnienie udziału interesariuszy w przygotowanie dokumentów dotyczących procesu rewitalizacji oraz wymianę wiedzy, informacji, poznanie uwag i opinii dotyczących propozycji zawartych w Gminnym Programie Rewitalizacji. Wszelkie niezbędne informacje oraz projekt dokumentu zamieszczone zostaną w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Adamów i na stronie https://www.adamow.gmina.pl/
Konsultacje społeczne prowadzone będą od 3 listopada 2023 r. do 4 grudnia 2023 r. w następujących formach:
- Zbieranie uwag w postaci papierowej i elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronach internetowych: https://www.adamow.gmina.pl/ oraz dostępnego w postaci papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Adamów od 3 listopada 2023r. Wypełnione i podpisane formularze należy złożyć:
- a) drogą elektroniczną na adres: poczta@adamow.gmina.pl
- b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy, Adamów 11b, 22-442 Adamów
- c) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Adamów, w godzinach pracy urzędu tj. od godz. 700 do godz. 1500.
- Zbieranie do protokołu uwag ustnych:
- a) osobiście w Urzędzie Gminy Adamów w pok. Nr 2 w godz. od godz. 700 do godz. 1500 lub telefonicznie pod nr 84 61 87 716 w godzinach od 700 do 1500,
- b) osobiście w trakcie otwartej debaty dla wszystkich interesariuszy rewitalizacji.
- Otwarta debata dla wszystkich interesariuszy (mieszkańców, przedsiębiorców, przedstawicieli instytucji, organizacji pozarządowych i innych zainteresowanych osób) zorganizowanej w dniu 15 listopada 2023 roku o godz. 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Adamów.
Projekt Gminnego Programu Rewitalizacji wraz z wszystkim niezbędnymi załącznikami dostępny będzie od 3 listopada 2023 r.:
- a) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Adamów
- b) na stronie internetowej Urzędu Gminy Adamów: i https://www.adamow.gmina.pl/
- c) w siedzibie Urzędu Gminy Adamów, pok. nr 2
Ogłoszenie o sposobach, miejscach i terminach prowadzenia konsultacji społecznych nastąpiło poprzez:
- a) obwieszczenie umieszczone na stronach: oraz https://www.adamow.gmina.pl/,
- b) w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości, tj. tablica ogłoszeń,
- c) ogłoszenie na stronie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.
Nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje:
- a) z datą wpływu przed dniem 3 listopada 2023 r. oraz po dniu 4 grudnia 2023 r.
- b) niepodpisane imieniem i nazwiskiem,
- c) przesłane/złożone w formie innej niż na formularzu konsultacyjnym (z wyjątkiem uwag ustnych zgłaszanych do protokołu bądź propozycji i opinii zgłoszonych w trakcie otwartego spotkania z interesariuszami rewitalizacji).
Klauzula informacyjna z art. 13 „RODO”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej zwanym „RODO” informuję, że:
- TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Adamów.
- DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Siedziba: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów Adres e-mail: poczta@adamow.gmina.pl. tel.: 84 61 86 102
- DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email: iod@rodokontakt.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w celu związanym z przeprowadzeniem konsultacji społecznych na podstawie załączonej zgody.
- ODBIORCY DANYCH:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Nie dotyczy.
- OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu jakim jest prowadzenie na terenie gminy konsultacji społecznych oraz zgodnie z terminami archiwizacji na mocy Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub do czasu cofnięcia zgody. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa do czasu cofnięcia zgody.
- PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO – posiada Pani/Pan:
... na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
... na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyników konsultacji społecznych oraz zmiana treści konsultowanych dokumentów),
... na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
... na podstawie art. 17 i 18 RODO prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane osobowe są pozyskiwane zgodnie z obowiązującym prawem od osób, których dane dotyczą bądź od uprawnionych podmiotów na podstawie ustawy.
- INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest wymogiem prawnym, związanym z udziałem w konsultacjach społecznych; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów prawa.
Wójt Gminy Adamów
/-/ mgr Dariusz Szykuła
Załączniki:
2. Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 119/2023
3. Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 119/2023
5. Gminny Program Rewitalizacji Gminy Adamów do 2030 r.
W związku z aktualizacją projektu GPR zmianie uległ załącznik z poz. nr 5 a poprawny plik jest do pobrania poniżej:
5. Gminny Program Rewitalizacji Gminy Adamów do 2030 r.