Adamów, dn. 17.02.2023 r.
OR.2110.1.2023
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
I. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Adamów
Adamów 11b
22-442 Adamów
2) Nazwa stanowiska urzędniczego: Podinspektor do spraw zamówień publicznych
3) Liczba lub wymiar etatu: 1 etat
II. Informacja:
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Ewelina Kraj zamieszkała w Potoczku.
III. Uzasadnienie:
Pani Ewelina Kraj spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor do spraw zamówień publicznych. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz wymagany staż pracy. Wykazała się dużą wiedzą z zakresu znajomości: ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego
Wójt Gminy Adamów
/-/ mgr Dariusz Szykuła |