OR.2111.1.2023 - OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE
KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Adamów, dn. 27.01.2023 r.

OR.2111.1.2023

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Adamów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

  1. Nazwa jednostki:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Adamowie

Adamów 11b

22-442 Adamów

  1. Nazwa stanowiska:

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamowie

  1. Wymiar etatu: pełny etat

I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:

  1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

  4. Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na w/w stanowisku.

  5. Nieposzlakowana opinia

  6. Wykształcenie wyższe,

  7. Co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej oraz posiadanie specjalizacji z zakresu pomocy społecznej zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.).

  8. Znajomość aktów prawnych:

- ustawy o pomocy społecznej,

- ustawy o świadczeniach rodzinnych,

- ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

- ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

- ustawy o Karcie Dużej Rodziny,

- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

- ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,

- ustawy o dodatkach mieszkaniowych,

- ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa,

- ustawy o dodatku węglowym,

- ustawy o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej,

- ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw,

- ustawy o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu,

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy o ochronie danych osobowych,

- ustawy o zatrudnieniu socjalnym,

- ustawy prawo pracy,

- ustawy prawo zamówień publicznych,

- ustawy o finansach publicznych,

- ustawy o rachunkowości

  1. Znajomość obsługi komputera: obsługa środowiska Windows, arkusza tekstowego i arkusza kalkulacyjnego.

  2. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:

  1. Dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań

  2. Umiejętność podejmowania decyzji

  3. Umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników

  4. Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią

  5. Doświadczenie w realizacji projektów unijnych

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku wynika z:

  1. Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.).

  2. Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 615 z późn. zm.).

  3. Ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1249).

  4. Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1205).

  5. Ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1744 z późn. zm.).

  6. Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 447 z późn. zm.).

  7. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2561 z późn. zm.).

  8. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2021 z późn. zm.).

  9. Ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 103).

  10. Ustawa z dnia 7 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej (Dz. U. poz. 2127 z późn. zm.).

  11. Ustawa z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw (Dz. U. poz. 1967 z późn. zm.).

  12. Ustawa z dnia 15 grudnia 2022 r. o szczególnej ochronie niektórych odbiorców paliw gazowych w 2023 r. w związku z sytuacją na rynku gazu (Dz. U. poz. 2687).

  13. Ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 141).

  14. Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.).

  15. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

  16. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

  17. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).

  18. Ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2241).

  19. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

  20. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.).

  21. Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120).

i obejmuje przede wszystkim prowadzenie następujących spraw:

  1. Nadzór nad realizacją zadań określonych przepisami prawa dla ośrodka.

  2. Organizacja pracy ośrodka, ustalanie podziału obowiązków między pracowników.

  3. Podejmowanie decyzji administracyjnych w zakresie upoważnień udzielonych przez Wójta Gminy i upoważnień bądź delegacji określonych odrębnymi przepisami.

  4. Dokonywanie czynności prawnych związanych z funkcjonowaniem ośrodka mających na celu realizacje zapisów ustawowych i zadań statutowych wobec wszystkich organów, instytucji, przedsiębiorstw, banków, organizacji pozarządowych, osób prawnych i fizycznych.

  5. Dysponowanie i nadzór nad środkami finansowymi określonymi w planie finansowym ośrodka.

  6. Reprezentowanie ośrodka na zewnątrz.

  7. Wykonywanie obowiązków pracodawcy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Ośrodku.

  8. Przeprowadzanie czynności kontrolnych na stanowiskach pracy.

  9. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji w zakresie spraw osobowych pracowników.

  10. Dokonywanie okresowej oceny pracowników.

  11. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy.

  12. Przedstawianie Radzie Gminy potrzeb w zakresie pomocy społecznej oraz składanie corocznych sprawozdań z działalności ośrodka.

  13. Przyjmowanie klientów Ośrodka w sprawach skarg i wniosków.

  14. Wykonywanie zadań administratora systemów informatycznych oraz administratora danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni.

  2. List motywacyjny.

  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy (kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o odbytych studiach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).

  4. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności, w tym posiadanie specjalizacji z zakresu pomocy społecznej.

  5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

  6. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

  8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku.

  9. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Adamów jako Administratora Danych Osobowych kandydata w celu rekrutacji.

  10. Oświadczenie o udzieleniu zgody na przetwarzanie dodatkowego zakresu danych osobowych w celu rekrutacji w przypadku, gdy kandydat w składanych dokumentach aplikacyjnych poda dodatkowe dane osobowe (tj. w szerszym zakresie niż wymagane przepisami prawa) np. wizerunek.

Wzór w/w oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.adamow.bip.gmina.pl natomiast
w wersji papierowej w pokoju nr 2 Urzędu Gminy Adamów.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość, data, czytelny podpis”.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym z koniecznością przemieszczania się po terenie gminy Adamów i powiatu zamojskiego.

  2. Obciążenie psychofizyczne:

- stres związany z kierowaniem zespołem pracowników GOPS,

- zakresem odpowiedzialności i obowiązków.

  1. Praca w budynku Urzędu Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów, w tym praca na II piętrze, brak windy

  2. Praca w zespole.

  3. Praca decyzyjna.

  4. Wyjazdy służbowe.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Adamów do pokoju nr 5 (Sekretariat) albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Adamowie” w terminie do dnia 8 lutego 2023 roku do godziny 15.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacji telefonicznych udziela Pani Aneta Molenda – Inspektor do spraw organizacyjno - kadrowych i BHP, nr tel. 84 6187716.

VIII. Informacja o wyniku naboru:

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania zostaną poinformowane telefonicznie o terminie i miejscu prowadzenia dalszego etapu naboru, a także technice jaka zostanie zastosowana.

IX. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.adamow.bip.gmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Adamów.

Wójt Gminy Adamów

/-/ mgr Dariusz Szykuła

Oświadczenie do naboru

Szczegółowa klauzula informacyjna

 

Opublikowane przez: Mariusz Wujec | Data wprowadzenia: 2023-01-27 13:17:19 | Data modyfikacji: 2023-01-27 13:37:03.
Data wprowadzenia: 2023-01-27 13:17:19
Data modyfikacji: 2023-01-27 13:37:03
Opublikowane przez: Mariusz Wujec
« powrót