OR.2110.3.2019
Adamów, dn. 31.10.2019 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Adamów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
1. Nazwa jednostki: Urząd Gminy Adamów Adamów 11b 22-442 Adamów
2. Nazwa stanowiska: Podinspektor do spraw gospodarki gruntami
3. Wymiar etatu: pełny etat
I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać: 1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282). 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe 4. Nieposzlakowana opinia 5. Wykształcenie wyższe: geodezja, gospodarka nieruchomościami, budownictwo 6. Odbyty minimum 6 miesięczny staż pracy w organach administracji samorządowej w instytucjach publicznych lub na podobnym stanowisku 7. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku Podinspektor do spraw gospodarki gruntami 8. Znajomość aktów prawnych: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy – kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o gospodarce nieruchomościami, - ustawy – prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawy – prawo budowlane, - ustawy – kodeks cywilny 9. Znajomość obsługi komputera: obsługa środowiska Windows, arkusza tekstowego i arkusza kalkulacyjnego.
II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata: 1. Dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań 2. Umiejętność podejmowania decyzji 3. Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku wynika z: 1. Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.). 2. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.). 3. Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z późn. zm.). 4. Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 725 z późn. zm.). 5. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), 6. Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).
i obejmuje przede wszystkim prowadzenie następujących spraw: 1. Sporządzanie kart inwentaryzacyjnych do komunalizacji mienia gminnego. 2. Gospodarowanie mieniem komunalnym. - sprzedaż gruntów – sporządzanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych, - dzierżawa – sporządzanie umów dzierżawnych, - prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem gruntów w użytkowanie wieczyste, - najem lokali mieszkalnych. 3. Odpowiedzialność za kompletowanie dokumentacji i stwierdzenie wykonania czynności z zakresu gospodarki gruntami i mienia komunalnego dot. spraw finansowych. 4. Obrót nieruchomościami w sposób zgodny z zasadami prawidłowej i racjonalnej gospodarki. 5. Tworzenie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości. 6. Sprzedaż i oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu i w drodze bez przetargowej. 7. Oddawanie nieruchomości w trwały zarząd. 8. Prowadzenie spraw w zakresie zlecania wyceny nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży. 9. Realizacja przysługującego Gminie prawa pierwokupu. 10. Wykonywanie zadań związanych z ustaleniem opłat adiacenckich. 11. Przyjmowanie wniosków o przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przygotowanie decyzji w tym zakresie. 12. Obsługa bazy danych zawierającej ewidencję gruntów i budynków dla potrzeb gminy. 13. Wnioskowanie o założenie i dokonywanie zmian w księgach wieczystych. 14. Prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów. 15. Oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi. 16. Prowadzenie spraw związanych z podziałem i rozgraniczeniem nieruchomości. 17. Sporządzanie wniosków o ustalanie, które nieruchomości stanowią wspólnotę gruntową lub mienie gminne. 18. Prowadzenie spraw związanych z zakłóceniem stosunków wodnych. 19. Potwierdzenie na wniosek interesanta stanu posiadania do 1980 roku, gospodarstwa rolnego przez rodziców, w celu zaliczenia pracy w tymże gospodarstwie do wysługi lat.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni. 2. List motywacyjny. 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy (kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o odbytych studiach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu). 4. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności. 5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny). 6. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. 7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego 8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Adamów jako Administratora Danych Osobowych kandydata w celu rekrutacji. 9. Oświadczenie o udzieleniu zgody na przetwarzanie dodatkowego zakresu danych osobowych w celu rekrutacji w przypadku gdy kandydat w składanych dokumentach aplikacyjnych poda dodatkowe dane osobowe (tj. w szerszym zakresie niż wymagane przepisami prawa) np. wizerunek. 10. Inne dokumenty wymagane przepisami prawa.
Wzór w/w oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.adamow.bip.gmina.pl natomiast w wersji papierowej w pokoju nr 2 Urzędu Gminy Adamów.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość, data, czytelny podpis”.
V. Warunki pracy na stanowisku: 1. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym. 2. Praca w budynku Urzędu Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów, w tym praca na I piętrze, brak windy.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Adamów do pokoju nr 5 (Sekretariat) albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów w zamkniętej kopercie A4 z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor do spraw gospodarki gruntami” w terminie do dnia 12 listopada 2019 roku do godziny 15.00 Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacji telefonicznych udziela Pani Aneta Molenda – Inspektor do spraw organizacyjno - kadrowych i BHP, nr tel. 84 6187716.
VIII. Informacja o wyniku naboru: Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania zostaną poinformowane telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie i miejscu prowadzenia dalszego etapu naboru, a także technice jaka zostanie zastosowana.
IX. Informacje dodatkowe: W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.adamow.bip.gmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Adamów.
Wójt Gminy Adamów
/-/ mgr Dariusz Szykuła Oświadczenie do naboru Oświadczenia kandydata dot. przetwarzania danych osobowych Szczegółowa klauzula informacyjna |