Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze
stanowisko urzędnicze - Kierownik Centrum
Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni

  OR.2111.1.2021

Adamów, dn. 12.04.2021 r.

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Adamów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

  1. Nazwa jednostki:

Centrum Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni

Jacnia 68A

22-442 Adamów

  1.  Nazwa stanowiska:

Kierownik Centrum Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni

  1. Wymiar etatu: pełny etat

I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:

  1. Obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  4. Nieposzlakowana opinia
  5. Wykształcenie wyższe: zarządzanie, prawo, ekonomia,
  6. Co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
  7. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownika CIS
  8. Znajomość aktów prawnych:
    - ustawy o samorządzie gminnym,
    - ustawy o pracownikach samorządowych,
    - ustawy o ochronie danych osobowych,
    - ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
    - ustawy prawo pracy,
    - ustawy prawo zamówień publicznych, 
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy o rachunkowości
  1. Znajomość obsługi komputera: obsługa środowiska Windows, arkusza tekstowego i arkusza kalkulacyjnego.
  2. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

 II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:

  1. Staż pracy w administracji samorządowej lub na podobnym stanowisku
  2. Dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  3. Umiejętność podejmowania decyzji
  4. Umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników
  5. Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku wynika z:

  1. Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
  2. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
  3. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
  4. Ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 176).
  5. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
  6. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.).
  7. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305).
  8. Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) i obejmuje przede wszystkim prowadzenie następujących spraw:
  1. Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań określonych przepisami prawa dla Centrum Integracji Społecznej,
  2. Podejmowanie decyzji administracyjnych w zakresie upoważnień udzielonych przez Radę Gminy i upoważnień bądź delegacji określonych odrębnymi przepisami,
  3. Reprezentowanie CIS na zewnątrz,
  4. Współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej,
  5. Samodzielne organizowanie rekrutacji oraz doboru pracowników i uczestników,
  6. Określanie zadań i poziomu kompetencji a także zatrudnianie, zwalnianie, nagradzanie i karanie pracowników Centrum Integracji Społecznej,
  7. Przyjmowanie uczestników reintegracji zawodowej i społecznej po podpisaniu z nimi indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego,
  8. Ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Centrum Integracji Społecznej, w oparciu o obowiązujące przepisy, w tym dysponowanie środkami określonymi w budżecie Centrum Integracji Społecznej oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie,
  9. Zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz porządku i dyscypliny w pracy,
  10. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia Centrum Integracji Społecznej w sprzęt i urządzenia niezbędne do właściwej realizacji procesu reintegracji zawodowej i społecznej,
  11. Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie,
  12. Zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego infrastruktury technicznej, tj. terminowych przeglądów, konserwacji, remontów i modernizacji,
  13. Prowadzenie kampanii marketingowej działalności wytwórczej i usługowej Centrum Integracji Społecznej,
  14. Przedkładanie Wojewodzie oraz jednostkom i podmiotom przyznającym dotacje Centrum a także Radzie Gminy sprawozdań z działalności Centrum Integracji Społecznej.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy (kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o odbytych studiach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
  4. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
  5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).
  6. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Adamów jako Administratora Danych Osobowych kandydata w celu rekrutacji.
  9. Oświadczenie o udzieleniu zgody na przetwarzanie dodatkowego zakresu danych osobowych w celu rekrutacji w przypadku gdy kandydat w składanych dokumentach aplikacyjnych poda dodatkowe dane osobowe (tj. w szerszym zakresie niż wymagane przepisami prawa) np. wizerunek.
  10. Inne dokumenty wymagane przepisami prawa.

Wzór w/w oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.adamow.bip.gmina.pl natomiast w wersji papierowej w pokoju nr 2 Urzędu Gminy Adamów

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość, data, czytelny podpis”.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym z koniecznością częstego przemieszczania się po terenie gminy Adamów i powiatu zamojskiego.
  2. Obciążenie psychofizyczne:
    - stres związany z kierowaniem zespołem pracowników oaz uczestników CIS,
    - zakresem odpowiedzialności i obowiązków.
  3. Praca w budynku CIS z siedzibą w Jacni, Jacnia 68 A, 22-442 Adamów, w tym praca na I piętrze, brak windy
  4. Praca w zespole.
  5. Praca decyzyjna.
  6. Wyjazdy służbowe.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Adamów do pokoju nr 5 (Sekretariat) albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Centrum Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni” w terminie do dnia 23 kwietnia 2021 roku do godziny 15.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacji telefonicznych udziela Pani Aneta Molenda – Inspektor do spraw organizacyjno - kadrowych i BHP, nr tel. 84 6187716.

VIII. Informacja o wyniku naboru:

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania zostaną poinformowane telefonicznie o terminie i miejscu prowadzenia dalszego etapu naboru, a także technice jaka zostanie zastosowana.

IX. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.adamow.bip.gmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Adamów.

 

Wójt Gminy Adamów

/-/ mgr Dariusz Szykuła

Oświadczenia do naboru

Oświadczenia dotyczące ochrony danych osobowych

Klauzula informacyjna

 

Opublikowane przez: Mariusz Wujec | Data wprowadzenia: 2021-04-12 14:30:12 | Data modyfikacji: 2021-04-12 14:41:39.
Data wprowadzenia: 2021-04-12 14:30:12
Data modyfikacji: 2021-04-12 14:41:39
Opublikowane przez: Mariusz Wujec
« powrót