OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE KIEROWNICZE
STANOWISKO URZĘDNICZE

 Adamów, dn. 28.10.2022 r.

 OR.2111.1.2022

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Adamów ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:

  1. Nazwa jednostki:

Centrum Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni

Jacnia 68 A

22-442 Adamów

  1. Nazwa stanowiska:

Kierownik Centrum Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni

  1. Wymiar etatu: pełny etat

I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:

  1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

  4. Nieposzlakowana opinia

  5. Wykształcenie wyższe: zarządzanie, prawo, ekonomia,

  6. Co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,

  7. Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownika CIS

  8. Znajomość aktów prawnych:
    - ustawy o samorządzie gminnym,
    - ustawy o pracownikach samorządowych,
    - ustawy o ochronie danych osobowych,
    - ustawy o zatrudnieniu socjalnym,
    - ustawy prawo pracy,
    - ustawy prawo zamówień publicznych,
    - ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy o rachunkowości

  1. Znajomość obsługi komputera: obsługa środowiska Windows, arkusza tekstowego i arkusza kalkulacyjnego.

  2. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:

  1. Staż pracy na podobnym stanowisku

  2. Dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań

  3. Umiejętność podejmowania decyzji

  4. Umiejętność kierowania pracą zespołu pracowników

  5. Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku wynika z:

  1. Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.).

  2. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

  3. Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

  4. Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).

  5. Ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 176 z późn. zm.).

  6. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).

  7. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.).

  8. Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) i obejmuje przede wszystkim prowadzenie następujących spraw:

  1. Sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań określonych przepisami prawa dla Centrum Integracji Społecznej,

  2. Podejmowanie decyzji administracyjnych w zakresie upoważnień udzielonych przez Radę Gminy i upoważnień bądź delegacji określonych odrębnymi przepisami,

  3. Reprezentowanie CIS na zewnątrz,

  4. Współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej,

  5. Samodzielne organizowanie rekrutacji oraz doboru pracowników i uczestników,

  6. Określanie zadań i poziomu kompetencji a także zatrudnianie, zwalnianie, nagradzanie i karanie pracowników Centrum Integracji Społecznej,

  7. Przyjmowanie uczestników reintegracji zawodowej i społecznej po podpisaniu z nimi indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego,

  8. Ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Centrum Integracji Społecznej, w oparciu o obowiązujące przepisy, w tym dysponowanie środkami określonymi w budżecie Centrum Integracji Społecznej oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie,

  9. Zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz porządku i dyscypliny w pracy,

  10. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia Centrum Integracji Społecznej w sprzęt i urządzenia niezbędne do właściwej realizacji procesu reintegracji zawodowej i społecznej,

  11. Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie,

  12. Zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego infrastruktury technicznej, tj. terminowych przeglądów, konserwacji, remontów i modernizacji,

  13. Prowadzenie kampanii marketingowej działalności wytwórczej i usługowej Centrum Integracji Społecznej,

  14. Przedkładanie Wojewodzie oraz jednostkom i podmiotom przyznającym dotacje Centrum a także Radzie Gminy sprawozdań z działalności Centrum Integracji Społecznej.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni.

  2. List motywacyjny.

  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy (kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o odbytych studiach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).

  4. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

  5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny).

  6. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

  8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Adamów jako Administratora Danych Osobowych kandydata w celu rekrutacji.

  9. Oświadczenie o udzieleniu zgody na przetwarzanie dodatkowego zakresu danych osobowych w celu rekrutacji w przypadku, gdy kandydat w składanych dokumentach aplikacyjnych poda dodatkowe dane osobowe (tj. w szerszym zakresie niż wymagane przepisami prawa) np. wizerunek.

  10. Inne dokumenty wymagane przepisami prawa.

Wzór w/w oświadczeń do pobrania na stronie internetowej www.adamow.bip.gmina.pl natomiast w wersji papierowej w pokoju nr 2 Urzędu Gminy Adamów

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość, data, czytelny podpis”.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym z koniecznością częstego przemieszczania się po terenie gminy Adamów i powiatu zamojskiego.

  2. Obciążenie psychofizyczne:
    - stres związany z kierowaniem zespołem pracowników oaz uczestników CIS,
    - zakresem odpowiedzialności i obowiązków.

  1. Praca w budynku CIS z siedzibą w Jacni, Jacnia 68 A, 22-442 Adamów, w tym praca na I piętrze, brak windy

  2. Praca w zespole.

  3. Praca decyzyjna.

  4. Wyjazdy służbowe.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Adamów do pokoju nr 5 (Sekretariat) albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Centrum Integracji Społecznej z siedzibą w Jacni” w terminie do dnia 8 listopada 2022 roku do godziny 10.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacji telefonicznych udziela Pani Aneta Molenda – Inspektor do spraw organizacyjno - kadrowych i BHP, nr tel. 84 6187716.

VIII. Informacja o wyniku naboru:

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania zostaną poinformowane telefonicznie o terminie i miejscu prowadzenia dalszego etapu naboru, a także technice jaka zostanie zastosowana.

IX. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.adamow.bip.gmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Adamów.

Wójt Gminy Adamów

/-/ mgr Dariusz Szykuła

Oświadczenia do naboru

Oświadczenia RODO

Klauzula informacyjna

 

Opublikowane przez: Mariusz Wujec | Data wprowadzenia: 2022-10-28 13:13:59 | Data modyfikacji: 2022-10-28 13:17:17.
Data wprowadzenia: 2022-10-28 13:13:59
Data modyfikacji: 2022-10-28 13:17:17
Opublikowane przez: Mariusz Wujec
« powrót